Pesquisa


 
Edição Título
 
v. 12, n. 1 (2015) Information systems and organizational memory: a literature review Resumo
Victor Freitas de Azeredo Barros, Isabel Ramos, Gilberto Perez
 
v. 11, n. 1 (2014) Technological Innovation Projects: Proposal for an Integrative Model Between Project Management and Knowledge Management in a Customer-Supplier Perspective Resumo  PDF
Edval da Silva Tavares, Marcelo Schneck de Paula Pessôa
 
v. 10, n. 2 (2013) A Critical Review of Knowledge Management in Software Process Reference Models Resumo
Ernesto Galvis-Lista, Jenny Marcela Sánchez-Torres
 
v. 7, n. 1 (2010) Tacit, Explicit, and Cultural Knowledge in Demand Planning Resumo
SILVIO POPADIUK, ANDRÉ EDUARDO MIRANDA DOS SANTOS
 
v. 10, n. 3 (2013) The Influence of Shared Mental Models Between the Cio and the Top Management Team on the Strategic Alignment of Information Systems: a Comparison Between Brazilian and us Companies Resumo
Nicolau Reinhard, José Ricardo Bigueti
 
v. 7, n. 2 (2010) The Practice of Knowledge Management in a Rentail Familiar Company in Minas Gerais (MG): A Case Study Resumo
Érica Norimar Pacheco Ramos, Diogo Henrique Helal
 
v. 7, n. 2 (2010) The Knowledge Management for Best Practices Sharing in a Database at the Tribunal Regional Federal da Primeira Região Resumo
Márcia Mazo Santos de Miranda, Eduardo Amadeu Dutra Moresi
 
v. 9, n. 1 (2012) Knowledge Management, Market Orientation, Innovativeness and Organizational Outcomes: A Study in Companies Installed in Brazil Resumo
Alex Antonio Ferraresi, Slvio Aparecido Santos, José Roberto Frega, Heitor José Pereira
 
v. 8, n. 1 (2011) Gestão do Conhecimento em Transnacionais: O Ambiente Organizacional como Instrumento Disseminador Resumo
Julio Araujo Carneiro da Cunha, Cesar Akira Yokomizo, Gustavo de Almeida Capellini
 
v. 8, n. 1 (2011) The Development of an Enterprise Resource Planning System (ERP) for a Research and Technology Institute: The Case of the Nuclear and Energy Research Institute -Ipen Resumo
Willy Hoppe de Souza, Adriano Giardino, Maria Aparecida H Trezza
 
v. 8, n. 1 (2011) CRM as a Support for Knowledge Management and Customer Relationship Resumo
Silvana Toriani, Maria Terezinha Angeloni
 
v. 7, n. 1 (2010) Knowledge Sharing Contribution to Project Risk Management: a Study in the Software Industry Resumo
Yóris Linhares Souza, Maria Celeste Reis Lobo Vasconcelos, Valéria Maria Martins Judice, George Leal Jamil
 
v. 7, n. 3 (2010) SUCCESSION PROCESS IN A FAMILY BUSINESS: KNOWLEDGE MANAGEMENT OVERCOMING RESISTANCE TO ORGANIZATIONAL CHANGES Resumo
Patricia de Sá Freire, Aline Pereira Soares, Marina Keiko Nakayama, Fernando José Spanhol
 
1 a 13 de 13 itens

Dicas para pesquisa:

  • O sistema de busca não diferencia maiúsculas ou minúsculas
  • Termos irrelevantes são ignorados pelo sistema de busca
  • São recuperados por padrão apenas artigos contendo todos os termos de busca (ex.: AND é implícito)
  • Combine múltiplos termos com OR para encontrar artigos contendo um ou outro termo; ex.: educação OR pesquisa
  • Use parênteses para criar buscas mais complexas; ex.: arquivo ((revista OR conferência) NOT teses)
  • Use aspas duplas para recuperar o termo exato; ex.: "Acesso Livre à informação"
  • Exclua termos utilizando - ou NOT; ex.: online -políticas ou online NOT políticas
  • Use * como caracter coringa; ex.: soci* moralidade recuperará documentos contendo "sociedade" ou "sociológico"